Dajer Cover 05 18 1000x563px 01

Mit akar és mire képes az inkluzív marketing? – podcast a Sokszínűségi hónap keretében

Támogatott tartalom

A söröző nő képe mára már simán ingerküszöb alatt van, de egy  ázsiai ember szerepeltetése riadalmat keltett még az ügyfélnél – meséli a reklámügynökségi szakember. Roma emberek – akik itt élnek köztünk – nemigen fedezhetők fel a reklámokban, és  emlékszünk rá, hogy itthon mekkora botrányt okozott a Coca Cola LMBTQ  mozgalom melletti kiállása és reklámja? Vajon hogyan dől el és min múlik az, hogy egy cég vagy egy márka hogyan kezeli a kor-és generációs kérdéseket, a fizikai és mentális egészségügyi hendikeppel élőket, az etnikumokat, a nemek közti különbségeket, a szexuális orientációkat, illetve a vallási/világnézeti sokszínűséget? Hogy állnak ma a sokszínűséget hirdető inkluzív marketing kísérletek  a világban és nálunk –  Barna Era ezt a témát járja körül vendégeivel, akik a szakma önszabályozói, ügynökségi, illetve kutatói oldaláról érkeznek. A téma aktualitását az Európai Bizottság által kezdeményezett Sokszínűségi Karta és az ahhoz kapcsolódó Sokszínűségi hónap programsorozat adja, melynek csatlakozói tiszteletben tartják az egyenlő bánásmódot, és konkrét lépéseket tesznek egy sokszínű szervezeti kultúra létrehozásáért. A podcast elkészítését a Hungarian Business Leaders Forum támogatta.

Közreműködnek:

Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület igazgatója,

Blaskó Nikolett, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének elnöke, a HBLF elnökségi tagja, és az egyik legnagyobb hazai ügynökség, az ACG alapítója

és  Nagy Beáta közgazdász-szociológus, a Budapesti Corvinus Egyetem tanára, a Magyar Szociológiai Társaság Elnöke, gender-kutató.

Borítókép: Bene Andrea

 

 

A Sokszínűségi hónap pdf naptárja  itt érhető el.

Az Európai Karta Sokszínűségi Kartájáról itt olvashatunk.

 

Tetszett ez az írás?!
Ha igen, kövess bennünket a FacebookonInstagramon, iratkozz fel a Youtube-, Podcast– vagy Spotify csatornánkon!